Att våga



Att våga är en stor grej...

Att våga att ta ett kliv ut och iväg är eller VAR ett stort steg för mig.
Nu är det gjort och jag känner mig nöjd med resultatet och känner mig mer gladare för vad just detta kan leda till sen.
Och i och med detta betyder allt detta en ooootroligt stor sten som lyfts bort från mitt hjärta,sinne... Aaa hela mig faktiskt!
=)

Så nu är jag glad så glad så!!
Har ett litet möte kvar som måste bokas, men det är (tyvärr måste jag säga) inte lika jobbigt...

***

Vårfesten alá Streetpack anda va grymt jäkla kul!!! Fan så nöjd jag är och gudars vad jag fick jätte fina komplimanger hit och dit för stilen jag hade denna gång...
Sjämanstema it is en annan gång fast då tror jag att jag skulle vilja ha en dräkt ist
(kikat på en på nätet) och en sån ska allt finnas i mitt utbud här hemma... Nån gång!
Eller vem vet, med min lysande framtid så kanske jag kan skämma bort mig själv med en sån en vecker dag snart...

***









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0