<3




 
Glad att jag har denna där Jimmie =)


 
***


I måndags så åkte jag och Tina och våra ungar till Söderköping och käka glass (årets första) och strosa runt i stan... VILKET väder vi hade då! Härligt härligt.
Drog oss hemmåt på eftermiddagen för att sen stanna på lite käk i Linghem.
Perfekt dag!!

Och idag (onsdag) så ska jag och barnen hämtas upp av Jessica så vi kan åka till vår gemensamma kollega... Det ska bli skoj! =)


***

Och nyss när jag plocka upp tultan så passa jag på att tvätta hennes fönster, inte tänkt på det förr då man var ung... Yyyyyngre ;o) Att jag har bott längs nya tannefors vägen i MÅNGA år men nu då inte tänkt eller har tvättat förnstret då i mitt rum...
Det bara hände liksom (läs mamma gjorde det ist) MEN nu när jag bor längs gatan IGEN med mina ungar och verkligen märket hur jävla dana fönstrena blir så vet jag inte hur jag inte kunde se det förr... haha!!  
Och vad skititgt det blir med all denna trafik utanför nästan 24/7,
MEN dedt är det nog värt för jag gillar denna gård och växte upp (typ) i lägenheten bredvid bara... :D


***



NU gå sakta bortåt mot dagis för att hämta den lille hett Thunberg...!




Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0