Mycket man hinner med



Imorse vid 11.10 blev jag helt barnfri det har ju sina för och nackdelar...
Ju mer det sker ju mer vänker jag mig säkert...

SÅ!
Jag har tvättat 3 maskiner av 5, storstädat heeela lägenheten så nu skulle man kunna käka från golvet om man vill det :D
Jag har tagit en cykeltur till Ekholmen (passa på att handla till middagen ikväll) och hela vägen tillbaka.
Fan så jävla härligt det är att bara glida runt på röda faran asså =)



Ikväll så blir det biomys och hemmagjord kebabpizza, ska se den där
-Kvarteret Skatan åker till Laholm (eller vad den nu heter)



***

(Början på April)
Jag och den finaste Jenny och den finaste Tina har planerat att ta med barn och karlar till Tropikariet vid Kolmården och jag är sjukt pepp på det så det är galet!
Kommer bli såååå kul tror jag.
Dock så har vi och göra me 3st tyslåtna snubbar MEN vi kvinnfolk får la väga upp det med extra mycket tjatter... ;o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0