Lyser med min frånvaro!





En tand spökar i munnen på mig, tror det lutar till att dra ut den lilla jäkeln.
Men nu är det så att jag lider lite av denna dära tandläkarskräcken... USCHA
Och att då dra ut en tand (i min värld) är bra jävla jobbigt!!!!
Men med mycket bra peppande hårdrock pumpandes ur lurarna så ska väl det gå vägen.
Ska nu bara våga att ringa det där samtalet också...


***



Söndag söndag söndag oj vad jag längtar till den!!! <3
Då när mina små änglar åkt iväg på sina grejer och kvällen närmar sig gör jag och mina nya kärlek lite hemmagjord pizza och sen tar vi varann i handen och gå på bio...
Längtar!!! =)



***









Lider lite av Jessica Jigered abstinens!! HÖR DU DET!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0