Snart så....




Eller det är okej redan nu, unge nr 2 har nu gått igenom vattenkoppor. FY fan säger jag bara, hade 1 vecka imellan i friskhetens tecken. Så nu är jag rätt trött på sjukdommar och hoppas innerligt att det inte blir någon med "tung" sjukdom.
Hålla sig inne har inte vart så skoj vill jag lova.
MEN nu har jag friskförklarat det minsta lilla livet iaf!
Som tur är så har moderskapet ställt upp och passat ungarna så jag kunde göra mina introdutionspass. OJ OJ OJ OJ vilket gäng, VILKET ställe!! =)
Jag trivs som fan och skulle just nu inte kunna önska mig något annat ställe!

***

Fynda en ny klänning igår.
Kunde ju inte låta stackarn få vara kvar där på lagret helt enkelt.
Den är mer sommrigare än mina andra klänningar och ser ut så här...



Kommer hem om några dagar :D

***

Brillorna jag beställde hem alltså galsögon med solglas är jag så fruktansvärt nöjd med så det är galet!! Jag är en sån där hel nöjd kund vill jag lova! Och sparar flera tusen gör man också!!!

***







Det är på kvällarna det blir mer påtagligt.
Tänk att det bara handlade om tid, att ge lite mer tid....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0