Se där!!



Så nu kan jag blogga lite från mobilen! Najs!
Snillet Lina tog tag i saken nu trots påbackning från Jessica att detta var möjligt. Äsch, bättre sent än aldrig säger jag! :D

***

Vi tog oss till Örebro igår iaf och det var trevligt träffade min faster vilket jag inte gjort på skit länge och min syster Johlins mamma Berit som verkligen var år och dar sen vi sågs.
Johlin var så fin så i en jäkligt snygg klänning faktiskt.
Hade huvudvärk nästan hela tiden vi var där vilket var mindre roligt, har gått med den i snart 2 veckor eller den har vart borta i 3 dagar sammanlagt MEN har kommit tillbaka... Så jag är lite trött påt nu om vi säger så...

***

Att ibland vara varandras olikheter är väl ändå rätt så bra va!?
Jag menar man går ju ihop annars.....
Tycker om dig!

***


Imorrn ska moderskapet firas dock fyller hon inte förns på måndag meeen alla har jobb och shit och göra så det blir av imorrn. Trevligt trevligt!
=)

***

På tisdag kör jag mitt första introduktionspass på mitt nya jobb och jag är lite nervös och så ska det bli sååå kul!

***





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0