Målar´n...





Min målare till pojkvän skådar jag för tillfället på tv i detta nu... Fränt! :P

***

Imorse packa jag, mamma och ungarna in oss i pontiacen (!?) och styrde mot sommarstugan. GUUUU så härligt tyst och rogivande det är därute. Nästan så jag vill stanna där för jämnan....Nästan... =)
Morsan piffa upp skithuset, jag tog hand om en dö fågel, skruva ihop bord, kratta bort/undan torra löv och kvistar, gick en sån där härligt tyst lugn promenad på en slingrig grusväg när jag skulle söva Elvira (SOM för övrig gick från pappan sin till mig heeeelt bara sådär här hemma i hallen!!
Hon kan allt men är lite feg och vill gärna hålla sig i ändå... :D
Ja den där grusvägen iaf ville jag aldrig sluta gå längs med. Skulle kunna gå gå och gå tills jag vet inte vad. Vädret var perfekt och det var så förbannat fint!!!




Sägs om detta härliga...

*



Barr i foppatofflan...

*



Sötaste lilla flickebarnet!

*



Ny juppynalle blidde det i dagarna också.... :D

***


Tog en tripp till Nykvarn ikväll också, möe trevligt!
Och nu ligger jag i soffan med datorn på magen och väntar in karln <3

***

Imorrn blire en tripp till Örebro. Min lillasyster Johlin tar studenten så jag och min lilla familj åker dit och firar henne... =)

***


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh dit vill jag följa med :D

2012-06-08 @ 18:51:46
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0