Beställning!



Nya glasögon i form av solbrillor är nu beställda och kommer komma inom kort! =)
Så nu är det bara för dig lilla sol att du tattar fram igen och stannar så jag får användning av mina brillor!!

Beställt ett gammalt skolbetyg från usk pluggandet, ska även ge mig upp på vinden för att leta rätt på usknålen min. Om jag inte minns fel så är den härlig blodröd som kommer passa fint till de mörkblå kläderna ;o)

Vad skönt det ska bli att få lite ordning och reda på torpet känner jag asså.
MYCKET bättre ekonomiskt, bättre schema med tider osv, ett stabilt förhållande med en karl med drömmar och planer och framtidvisioner =) 
Nu blir det knappt någon semester ihop då jag börjar oturligt nog när Jimmie har sin MEN en o annan dag har vi ju ihop och då ska jag se till att vi gör roliga saker ihop kanske tar nån tripp elelr så... 

***

Tur var då inte på min sida igår kan jag säga, hade ju vart sol ett litet tag så jag klädde barnen och ringde en vän för det lilla varvet runt ån. Från pumpbron och bort till hawaiiöarna och tillbaka. Vi hann halva biten och då kom störtskuren!! Ungarna blev inte allt för blöta tack och lov. FAn här tar morsan ut dom på lite luftning efter en inne vecka utan dess like och så blir de blöta också... haha!
Äh, var inte mer än att vi sprang hem, till det torra varma stället.. :D

***

 
Fredag bär det av till Örebro då en av mina systrar (Johlin) tar studenten :D
Det ska bli skoj! Packa in ungar,kille,vagn och allt annat shit  i  Camaron familjeracern som han säger och åker iväg haha!
Sen så blir det fika och sånt som hör till =)


***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0