YEEEEEEEEEEEEEEES...............!!!!



Visst fan är hon rötott :D:D ÄNTLIGEN!
Theodor är ju arien själv, super blond och blåa ögon och inte ett uns av rött i sig.
Så jag är mäktigt glad nu!
Eller ja det är jag ju jämt för kottarna tame tusan =)





***

Nyårsnatten som jag bäva så dant för var ju inget dan alls. De sov som grisar båda två. HÄRLIGT! Ska väl då nämna att jag hade faktiskt vart inne och ljud dämpad med lite plädar och filtar och det funka kanon!!!
Att bo i stan har sina för och nackdelar, men det är ju bara ordentligt med raketer en gång om året tack och lov...

***


Ja en till nyhet!




Eftersom damen är väldigt bestämt av sig precis som sin mor ;o)
Så gäller det att vara snabb med kameran och då kan bilderna bli HUUR som helst :D
Men fick till en bild på huggisarna.


***


Ikväll bestämde sig barnen att det var sängtajm 19.05 så har suttit ett tag i lunget och ska göra mig en kopp te...

En till liten notis: Börjar jobba igen väääääldigt smått varannan måndag med start måndag nu den 9:e.
Så imorse "träna" jag alla koder och shit, det känns helt allvarligt att jag är en newbie på bygget igen trots mina 5år. Går in på mitt 6:e den 6/6 (tror jag det är) =)
Men det där med koder brukar oftast lossna efter ett par pass i kassan.


***







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0