Bad,retro,fest...




I fredags så bada en av oss (Robert) med Elvira för första gången.
 I vanliga fall badar jag henne i baljan samtidigt som jag har Theodor plaskandes i badkaret.
Nu är det så att denna ursöta lilla donna är inte så värst sugen på och bada i det stora hela.
MEN med pappsen var det huuuur kul som helst mja jo lite tjut var det till en början men sen så! =)

Och i söndags var det dags igen för bad fast denna gång för Theo och då hoppa Robert ner i badet  igen och latja gärnet med min lille prins tror fan de bada i 1 timme typ inte vanligt att Theodor.
Det är tur att han gillar att bada blir lite roligare för ungarna då... =) 
Bara Mira kvar som ochså ska få klamma ner sig i badkaret mitt och plaska med farsan...



***





4 dagar kvar tills lite fest för mig och Elin är faktiskt ivrig vill ha lördag nu nu nu!! =)
Gillar fest och kommer alltid göra och som sagt jag lägger mycket pengar på klänningar och annat shit så de blir lite av en hobby samtidigt som jag äääälskar själva livsstilen och skulle nog vilja kunna leva ut den till fullo. 
=)


***

Imorrn slänger jag upp lite bilder...






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0