Sikket galejj, och stor handling...



Vilken kväll, vilken stämmning. Jag har aldrig haft tråkigt där en enda gång. Jag trivs jäkligt bra där faktiskt och det är ju rätt najs =)
Bra musik MYCKET bra musik iaf från The HubCaps håll...
Jepp så nu är en ny klänning avverkad 2 kvar att använda.
OCH ATT JAG ALDRIG LÄR MIG ATT FOTO KALASET!!!
Vet att det finns några som vill se outfiten och håret och allt på.. Crap!! 
En ska jag faktiskt ha på personal festen som komma skall =) Minneslapp blire då!!
 
***

I förmiddags så var jag och morsan och handla och jag köpte en Umami
(denna har jag fått tipsat från en blogg)
Och det är ingen illa pinkad liten grej, man petar in nästintill vad som helst och barnet tränar koordinationen mellan hand, mun och seende.
Detta leder sedan till ökat oberoende och förtroende...
(sägs det iaf på förpackningen)
Och när barnet börjar få tänder fyller man denna bara med lite is och vips så har man en mysig gnugg grej för tandköttet... =)

   

UMAMI

89Kr på Babyproffsen...
Man får även ett lock till så du kan fylla den med nåt gött och sen ta med den i väskan åt bäsen sen.

*



Idag fyllde jag den med banan.. Hon ÄLSKART!!! <3

*

Och lite annat smått av mormor och mamma


****

Köpte 2 sånna här för att prova. Inte så dum men jag hade väntat mig lite kolsyra =)






Blev lite tung i huvudet nu =) så det här är vad jag bjuder på idag!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Maria

Finns andra smaker med kolsyra:) tex apelsin, cola eller citron/Lime.

2011-10-13 @ 19:28:51
URL: http://itsfashionbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0