Sansa dig, stressa ner och sluta tänk negativt om just det där specifika...






Helt galet vad glad jag blir av denna låt asså...
TOTALT glömt bort den fram tills nu då jag snappa upp den nyss igen... =)


***

Har inte så mycket att skriva men kan väl ordspotta om allt och inget bara för att fylla ut ett inlägg....typ =)

Hållt på med planering, inbjudningar till dop och beställning av smörgåstårta och massor av annat.
Nu är är allt klart

- Kläder till de stora ungarna
- Kläder till mig själv Men vad ska jag ha för skor till!!!??? =)
- Dopklänningen struken
 - Roberts skjorta också imorrn (lör)
- Bullar bakta
- Annat fikabröd kirrat
Så nu är vi redo att ställa till med dopkalas!!

Imorrn ska jag och Robert upp och duka inför söndagen känns lite gött att kunna göra det på dagen imorrn för sen ska det slås till på tacomys med Bästa Tina =)
Och lilla Lea snuttan!

***


Litet och jäkligt kort inlägg....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0