Händer lite grejer ändå...



Måndags (!?): Var jag och mamma och ungarna på IKEA/IKANO och shoppa lite Elvira fick lite nytt
               i garderoben sin av mormor... 
              Theodor fick ett stafli med griffeltavla/whiteboard från IKEA och griffelkritor.
              Den har varit populär här hemma, han ritar på den mest hela tiden =)  
                
              


                
             Elvira får lite katrinplommonpuré av morfar... =)
 

Tisdag (!?): Robban och Mira va här på bus och middag...

Onsdag: Theo fick åka morfars lastbil hem från dagis! 

            

             

Torsdag: Robert och Mira kommer idag igen för bus och middag =)

Ska försöka få till lite häng med Elin i helgen då hó inte är hemma i veckorna, hon är saknad tametusan! 

Ska även OM jag har orken till det möblera om i Theodors rum, ta ner hans växa säng alltså byta ut spjälisen dårå och till IKEA och införskaffa en lättare tv möbel till rummet så han kan få en tv så slipper jag ha barnkanalen på då jag hellre ser något annat som nyheterna tex. kan inte minnas senast jag fick kolla det då det är rätt bra att kanske veta liiiite om vad som häner runt om kring... =) 


* Måste även sy dit rosetten på dopklänningen
* Köpa klänningar till Mira och Elvira
* Något passande till Theodor
* Kolla upp priset på smörgåstårta på jobbet samt kolla med min goa vän Jenny (som ska göra 
   den om vi lyckas komma undan lite billigare genom henne dårå)
Det är trots allt närmare 50 personer vi väntar...
* Sätta Robert på bullbak dock inte förns nästa vecka så vi har det gjort
* Klänning till moi!? Ska då passa ihop med Robertskläder då jag personligen tycker det blir finare
   så ;o)


Men först och främst ska 50-tals klänningen som ännu är oanvänd fixsas!
En liten rosett ska avlägsnas och den ska ångas...
Det är ju PERSONALFEST på jobbet nästa lördag =)
JA ni hör ju hur jobbigt jag har det! Haha!!




 Drog en kik över min digitalkamera och hitta dessa två bilder somo är sååå fina på de stora!


Den där hatten har man BARA på sig OM man ska såga med motorsågen!
Iaf om man heter Theodor...!!! :D


Mira =)

*****


Det här med doppresenter är ju såååå svårt asså.
Vad behöver Elvira!?
Hon kommer iaf få en BUMBO stol ljuslila med lekbord till av Mormor och Morfar
(då jag blev totalt förälskad i en sån när jag fick låna en till Theo när han var liten)
Pjamaser... Har nu sett på senare dar att hon behöver då vår lilla tjej växer på tok för fort =)

Ja vi får nog ta en funderare på det igen asså... Svårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0