6 dagar sen...



Sen jag blogga...

Tog mina barn på en tur ut och upp till Berga (skulle handla sushi).
 Theodor den tappre gick från Nya Tannefors heeeeeela vägen till Berga.
Vet inte många 2 åringar som pallar det! :D:D

Ibland när jag ser tex som idag då ett hus JÄTTE stort hus med en brevlåda som är proppfull med reklam och det till och med ligger en reklamhög vid ytterdörren. Då börjar undra vart ägaren håller hus? Vad som hänt? Övergivet?
( övergivet som i, för gammal att klara sig själv och flyttat till ett hem och släktingarna give a damn)
Men kan heller inte låta bli att fantisera om det nu skulle vara heeelt tomt vilket jag nu är säker på att det är. Att då leta upp vart ägaren är och sen fråga om man skulle kunna få köpa det.
Dvs om banken lånar mig dessa miljoner =)
För då skulle jag köpa huset blåsa ur det totalt och göra det galet fint!
Då jag såg att det va fan inte roligt därinne och inte fräscht för fem öre...
Och vilket jäkla läge då, knappt någon trafik, fint tomt och ligger lite högre så man kan ana lite av några linköpingstak =)
Mja jo... vart skulle man ta vägen om fantasin svek en!?


Hämta ut H&M paket idag med tjejornas klänningar och nya sängkläder, såååå nu ha de kläder att ha på sig nästa söndag =)
Theodors ärtgröna tröja kommer bryta bra mellan dessa klänningar :D
Nu måste jag bara inhandla nylonisar och ställa mig och stryka Robert skjorta så det är gjort för det kommer inte göras av han själv.. ;o)

Ja Herrn är iväg på fisketur med grabbarna till Åland, kul för honom att göra något för en gång skull =)
Han förtjänar det!
Valet och kvalet om jag ska skicka efter en liten present eller liten och liten. Något han vill ha och då kan jag passa på att komplitera lite på en till födelsedagspresent och förtidig julklapp
(denna inte är billig)... =)
Vi får se vi får se!!


Idag blir det bara massa text kan lägga upp lite nya bilder imorrn!


Sleep well



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0