Lite kort bara...


Tisdags:
Ut till tysta lugna Linghem till bästa Tina på playdate inkl. lunch och fika =) 
              MYCKET trevligt!! Det är så jäkla skönt att komma ut dit och samla tankarna och snacka
              av sig lite eller mjaaa rätt mycket. 
              Och på andra sidan fotbollsplanen finns ett till ställe som är riktigt trevligt att spendera
              sin tid. =)

Torsdags: 
Förhäng inkl. lunch med Tina och lilla gobiten Lea =) 
                 Sen samling i trädgårdsföreningen för en redig playdate med Tina, Lea, Ankan, Amiee,     
                jag och Theodor och givetvis Elvira. Hon trivdes så bra så hos Tina så hon 
                spendera mer än gärna sin tid i knät där... =) INTE mig emot! :D  

***

Jag är små sugen på att flytta, känslan infann sig bara så där idag att det vore kul med lite nytt och så. Så jag ska allt kolla lite vet ju om en lya som det bara är att byta med min egna dårå då mannen i den andra ska vara intresserad av min...
MEN kommer det funka med andra faktorer tro!?
En ordentlig diskussion krävs om allt detta =)

***

Imorgon tror jag allt att jag ska spendera lite tid antingen via telefonen eller deras ypperliga kontor. JÄVLA FÖRSÄKRINGSKASSA!!!!!!
Annars hoppas jag att vädret blir fint ska då till ett par vänner till Robban för att bara pool och umgås och de ska även få sig en kik på Elvira...





Hade jag haft mer ork ikväll så hade jag mer än gärna dragit på säsong 4 av True Blood...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0