God morgon!



Sitter med min kopp te och försöker hitta motivationen att sätta igång och plocka och diska...
Har suttit så här för länge nu känner jag, måste ju komma igång med dagen =)
Sen ska Theodor umgås lite med mormor SOM han har tjatat om i 2 dagar nu :D

Dagens små frön:


Stor kiddon:
Lite snorig men jäkligt söt ändå




Lill kiddon:
Dreglar för fullt och aningens glad inför kortet men off kamera är det andra bullar dock... 





Lite besviken är jag över planer som inte genomfördes pga min operation och läkandet av såren...
Men får planera för det en annan helg :D


Igår packa vi in oss i bilen för att först kolla lite bilar i Grebo. Inte så mycket att hänga julgran så vi drog vidare till Söderköping och kolla lite båtar och käka glass. Får bli fler gånger dit för igår vad det inte jätte härligt att va där då jag mitt pucko glömde Elviras flaska och att käka ur de 2 nya flaskorna vi köpte GICK INTE! Robban lyckades dock få i henne lite efter rätt mycket om och men =)
Jaa och Theodor är ju Theodor ska va ÖVERALLT lyssnar men tar inte in vad vi säger.
Lite små trots är ju sådant som hör till har jag hört ;o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0