08.10



Slog min stora ögonsten upp ögonen idag och gav morsan sin lite sovmorgon.
Ca 08.40 stråla mini mini me med sin närvarao även hon.
Va bara att fixa och plocka lite sen begav jag mig ut för att gå en promenad och lufta ungarna =)
Theodor är så jäkla festlig nu för tiden asså, ska hälsa på alla som vi passerar och sitter han inte i vagnen går han gärna fram till personerna och ska prata med dem. Rara lilla unge!!
Just nu är det bara jag och de 2 om dagarna då det är ett jäkla ståhej om "misstanke" om vattkoppor på Mira.
Dock tror jag inte det men jag tar det säkra före det osäkra...
 Är ju tyvärr så nu att skiten som kommer från det hållet kan lilla Mira föra över till Elvira och Theodor.
Vilket inte passar sig bra då jag är själv om nätterna (iaf varannan vecka =) ) 
Bättre att kunna avlasta/byta om nu nån av kidsen som finns här permanent skulle bli smittade... PEPPAR PEPPAR!

Får nu se om det blir något Kålmården på lördag med Robert och alla de små.
Om inte så tar jag och morsan och packar in Theodor och Elvira så åker vi dit ist. Har ju peppat för att åka dit och jag tror verkligen att det skulle gå hem hos Theo =)


Jaaa för övrigt idag har jag betällt MASSOR nya kläder till småttingarna, och endast ett 5-pack strumpor och 3-pack truller till moi.
Och kalaset sluta på nätta summan 1700kr men det är inte allt för ofta man köper så mycket så då gör det enligt mig inte allt för mycket när det väl sker... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0