<3



Theodor kör hem syrran efter sitt dagis...



Härliga barn =)
 Det är ju jag som lagt/lägger grunden så det kan ju inte bli annat än skit bra...
Eller hur!!!

**




Mitt hem har förfallit en aning, damsög igår MEN det är inte tipp topp som det brukar vara och snart är det jul och jag själv har inte nått den jultopp som jag brukar ha.
Men det har ju sina orsaker... Hmmm..
Annars då!? Jaaa julklapparna är klara, jag valde att inte köpa allt för mycket till ungarna då ALLA andra gör det också. För vi "vuxna" ska minsann inte handla till varandra men så blir det aldrig ändå :D
 
**

Usch vad jag längtar till dagen före för då ska jag och mina kollegor Jessica och Pernilla mysa till det med denna dära uppesittarkvällen =)
Skinkmacka,lussekatter,glögg,julmust jaaa you name it! Härligt!

**




Miiiiina fina lussebarn en stjärngosse och en liten liten tärna vare här!
Lussa lite för morfar och mormor i tisdags då de inte hann med lussandet på dagiset på morgonen.. 


**




ELVIRA HAR FÅTT EN TAND....!!!!
HÖR NI DET! MIN BÄBIS HAR FÅTT SIN FÖRSTA TAND!!! :D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0