Mellandagarna...



Helt galet som alltid jag hitta iaf en old school jacka/tjocktröja för 200kr passar perfa till alla klänningar i min fashionabla 50-tals garderob ;o)
Och till mini Me hitta mamma (mormor) täckbrallor, 2 jamaser och ett par nya vinterstövlar.... TACK!


 
Paketen är till en gudomligt söt liten tös vid namn Lea!



Fick ett paket förra veckan med lite pylar som jag beställt dock fick skorna som var med åka tillbaka till butiken då de inte riktigt passa in... Får leta vidare helt enkelt eller drömma lite till om alla dessa Iron Fist klackisar som jag vill ha =)
MEN de kommer bli mina iaf ett par till att börja med kanske i februari





******

Vid 3 tillfällen idag åkte denna specifika bil förbi mig och morsan.... Varför liksom!?


Kommentarer
Postat av: Emmi

Åå, en sånn jacka är jag också ute efter....

har dock inte haft ngn tur att hitta en billigt!

2010-12-28 @ 11:43:13
URL: http://blaackhotheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0