Kärt återseende och vilken kväll


Blev mycket glad igår då min fd svägerska titta in på lite häng och snack. Fan jag har saknat det Elin ska du veta =) Så jag hoppas det blir fler ggr...

Runt 21.15 var det dags att festa till det litte o huuuuujeda mig va det va kul!
Va väl inte så där jätte förtjust i bandet som spela, har hört bättre men även de kassa måste ju få spela de också ;o)
Träffa på en av mina första hångel som ung tjejja där med det va kul o ses efter så många år.
Fick mig en sväng om en liten stund vilket va jätte trevligt och måste nästan göras om eller vad säger du L...!? =)
OCH som vanligt så va jag lite kass på och ta ett kort på klädseln och håruppsättningen men men...



Herrå!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp de gör vi om

2010-12-05 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0