Power meet bokat....



Det ska bli skoj tror jag allt, dock blir det bara över dagen (lördag) men ändå... =) Annars så är allt fixat nu så det är bara gå o vänta typ. Lite möten hit o dit som man ska gå på o så lite jobb... Men nu är det fan snart semester o det ska bli så gött jävlar asså...
 Dock ska det pluggas till körkortet under tiden men va fan sånt som är viktigt ju o det går ju inte o bara skita i... =)
Funtar på o ha lite middag osså med brudarna men det är bara lösa planer från min sida än, såg just att jag jobbar alla helger fram till den där semestern... Skit jävlar också... :o/

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Grattis eller vad man ska säga, för har jag förstått det rätt väntar du barn? Visste inte att du kilade stadigt, vad gör du nu för tiden?

Kramar Linda

2009-06-29 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0