Jobb,sliten,helg och planer för nästa






Dåså nu har man avslutat en jobb helg, trot eller ej men jag har inte gjort någe annat än jobbat denna helg och igår klämde familjen in ett tårt kalas för Sara my little little sistah =) Grattis lillefot (dock i förskott annars äre 21 Januari som gäller)
Som sagt helgen hinner inte ens ta slut innan mobilen ringer när man står där på bussen bland alla främlingar o bara vill hem o ställa sig i duschen efter en slitsam dag på jobbe, aja mobilen ringer iaf o allas våran kära Evelina Andersson ringer mig o kollar hur läget är o berättar att hennes ögon har blivit möe bättre efter den dära laser grejjen hon gjorde =) GRATTIS till det!! Ja är trött o sliten o det hör hon säkert i luren men som hon vet livar hon upp mig o ordet party kommer in i bilden. Jag är ju inte sån som är sån så hänger på som jag alltid brukar göra o lägger upp det lite snygg att det blir nog utekväll på fredag här hemma i stan (skulle dragit till Jkpg, men blir inte så nu...tror jag) Ja efter Evve inte kunnat festa på en helg nu så är det ju GIIIIVET att det blir utekväll lixom, ptjaaa varför inte 2 utekvällar... Så kort o gott så på 3 min så boka vi fre o lör för fest... haha!
Så nu ska hon ut på banan igen med perfa syn o allt... =) Det blir nog bra det där......

Tack tuffing för att du hjälpte mig med filmklippet här nedan... ;o) You are the best! Näst efter mig iaf....



Ja annars så är jag ledig fram till onskväll denna vecka o det ska bli sååååå skönt!!! Ska fixa litte grejjer o så som har fått vänta nu under helgen....












Sleep well cykelställ


Kommentarer
Postat av: ch

"Tack tuffing You are the best! " jag vet.. ;P

2008-01-20 @ 23:17:46
URL: http://ch.webblogg.se
Postat av: ch

ps, din säng coh sällskapsresan.. boka en plats i mars åt mej!

2008-01-21 @ 17:15:07
URL: http://ch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0