Utekväll 22/12

Utekväll med brudarna dock så va vi inte alla 4, Tina saknades :-) Ja vad ska man säga!? Det va en redigt roligkväll igår asså. mycket folk och för mycket fylla :-) Hitta ett litet köttstycke där som hade en redigt najs mage, o len som fan va han med... Men på tok för ung för mig... haha!
Det kom fram en kille som vi känner fram till Evve igår o sa att "Lina ser ut o ha kul, lever verkligen livet ser jag" Evves svar tillbaka va väl i stil men att ja klart att hon gör, varför skulle hon inte få det med tanke på att hon är singel igen!?
Asså varför ska folk bry sig om vad jag gör och inte gör nu när situationen är så här!? Visst kanske kan vara trälit om man tänker tillbaka men va fan.... Ska man gräva ner sig i all skit som hänt en då skulle ja inte fungera som en "normal" människa...
Trots allt vare inte jag som sa tack o hej, o då ska väl inte folk försöka lägga skulden på mig...IDIOTER!

Nu äre bara timmar kvar till julafton, najs najs. Men detta år verkar det som det är lite hipp som happ i vår familj så vi får se hur det slutar. Det kommer inte vara som alla andra gånger då man kom kl 14 käka massa o sen dega framför tv till kalle o gänget o sen käka kanske lite till o sen julklappar.



Nu ska ja till stan o inhandla de sista juleklapparna... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0