Onsdag 9/5-12



Sjönk just ner i soffan med en kopp te och en rostmacka. Dagen har inte vart sådär jätte skoj då jag är aptrött, yr och mår lite illa... Morsan trodde det berodde på detta väder men jag vet inte...

Har vart på IKEA med syster,mor och mina kottar idag och äntligen inhandlat en ny kökslampa och ny matservis och kaffemuggar och då ska jag tillägga att jag dricker inte ens kaffe MEN nästan alla mina gäster gör ;o)

Trivs förövrigt skit bra här i casa del Thunberg, kunde nog inte gjort bättre byte asså. Smidigt som fan tyckte jag det gick också. Mats och karln tog kartonger och alla dessa säckar som man så kärleksfullt hivit i nästan hela sitt liv i.. :D
Och dagen därpå tog karln,Mats,Johannas Jimmy och Malins Micke allt annat och vips så var det klart!! Och jag hade ett upppackat hem fullt dugligt inom 3 dagar. Jävlars vad jag höll på och fan va bra det gick trots att ungarna var hemma hela tiden och höll låda =)
Så nu vet jag det att jag kan allt plocka upp ett hem OCH ha barn hemma samtidigt... Inte illa!


På fredag blir min lilla rara flicka 1 år!!!!!! Helt jävla galet =)
Vi familjen fira henne i lördags samtidigt som Mats så på fredag blir det ett besök av Tina och hennes lilla raring Lea.

SEN är det även en annan tjejja som fyller på fredag och hon diggar jag mycket och det är ingen mindre än den där Jessica, en bra sann god vän!!!
;o)




Nu ringde fröken Jigered, dags att sätta på tekannan!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0