Utkast: Feb. 2, 2012



Det där med ett inlägg per dag gick ju bra....!? Eller inte.
Det är en vecka sen jag blogga..

***

(Igår 2/2)
Svängde in på ica här hemma och låten som ljöd i högtalarna var en sån där "vår" låt.
Fick en dag veta att när han hörde just denna så tänkte han på mig...
Ja iaf, nu när jag står där på Ica och kommer på mig själv att nynna med i låten och i och med det så kommer ju minnen och shit fram... 
INGET som jag faktiskt skulle vilja tillbaka till i dagens läge för just nu är jag väldigt glad och skulle inte vilja byta =)  

***

Ikväll för en gångs skull ska slå till med kvinnligt sällskap i form av en Jessica, det ska göras hemmagjord pizza med massa gött!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0