På tiden....




I detta nu är det så bra så.
Och det kommer nog blir så bra så framöver också tror jag..
Hoppas på det iaf =)
Blir ju inte bättre än vad man gör det till och jag vill göra det jätte bra så det så!
Man får liksom skynda lååångsamt, stanna upp, reda ut, reflektera och påt igen =)
Jag har ändrat på mig och håller på än med det men är iallafall nöjd och glad...

*


Till något annat,
Theodor (30 agu) och Mira (24 agu) fyllde 2 år och det ställdes till med kalas här hemma hos mig och jösses vilket liv det blev på dem när det var dags för present öppning.
Theo firades på tisdagen (30 agu) och fick mestadels av sina presenter då och han blev heeeelt galen av alla prylar. Skrek och tjoa och hade sig så himla mysigt att se.
Tråkigaste paketen var de mjuka med kläder i. Dessa efter halvhjärtat öppnande slängde han åt sidan för att gå på det hårdare =)

Theodors firande på tisdagen:

   

   


Efter vårt kalas så tog vi en sväng ut i det soliga eftermiddagsvädret med ungarna då Mira fick en trehjuling som skulle provas.
 Dock så bytte ungarna så Theodor körde som aldrig förr på hennes och Mira på Theos =)

Måste erkänna att vi var lite halv dåliga som inte tog några kort under kalaset...
Jag kan säga till mitt försvar att jag hade fullt upp med att serva kaffe och plocka omslagspapper och hjälpa till att öppna paketen ja för mycket att stå i iaf.
Robert är som han är bara ;o)

*

I måndags 5/9 så prova Elvira katrinplommon/päron och av bilden att dömma var det något nytt...
Haha!!



*



****



Ja sen har jag utökat 50-tals garderoben med 2 nya blåsor...



****


Och imorgon söndag 11/9 så har vi snyggves födelsedag
=)
Men jag ska fira honom redan ikväll med middag och present!!



Vad är det i detta lilla paket tro!? =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0