Nystart på fler plan



I min värld skulle det eller snarare ville jag inte att det skulle vara/bli just så här. Men nu allt eftersom så börjar jag nog undra om att det som sker är meningen!? Eller har jag bara otur!?
Otur är väl kanske att ta i eller lite starkt ord men nånstans i allt så vill ALLA ha en fast punkt garanterat och när det blir så här så vet man inte riktigt vart man ska ta vägen... 
Missförstå mig inte nu jag är glad det är jag men det har inte lagt sig än i mitt huvud och jag finner ingen ro.
Jag visste igentligen inte vad jag ville ha sagt eller vad ska förväntas att säga igår allt är bara så galet.
Att det kan gå åt helvete till att vända på steken och det ska bli bra på två röda i princip det rör upp i huvudet mitt.
Det kommer bli bra...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0