GOD JUL 2011



Stress stress stress!
Fast nu ikväll satte jag mig i fotöljen och verkligen andades ut och kom just då på att jag kan sluta stressa nu för ALLT jag hade på listan är gjort. Klart!
GU vad skönt säger jag =)

**

Imorgon kommer 2 goa kollegor Pernilla och Jessica hem hit till moi för att umgås över denna uppesittarkväll!
Bongolotto som vi givetvis kommer kamma hem skit stora och bra vinster på :D
Äta gott och dricka gott det är min melodi det....!
Man får passa på att göra sånt här nu när Theodor ska få sova över hos mormor och morfar och gu så glad han kommer bli när jag berättar det imorrn då... :D

**
Lilleman var och klippte sig härom dagen och han hade vart JÄTTE duktig, suttit stilla heeeela tiden frisören klippte och höll på medans en annan unge brevid hade skrikit och ålat sig och hållt låda :D
Det är min grabb det!!! Hejja!
Han kom hem igen med en moikan (!?) frippa han blev sååå frän och fin!!!!

<3

**


Bilder kommer en annan dag ;o)


















Handlingar väger bra mycket tyngre än något annat för mig i det som hänt!!!
Och eftersom mina handlingar har varit fläckfria och jävligt normala till skillnad från dennes
så är det knappast jag själv som är ett fån...
Och att kommentera anonymt är ju bara redigt korkat då IP nummret ditt står med...
Jävla popkorn!!!










GOD JUL.......!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0