Utflykt en jäkla kort sådan...



Trotsa vädret idag sen förmiddag så mamma och jag packa in ungarna och drog till Valla.
Gick in till hästarna och Theo blev helt till sig när han fick syn på att hästarna duscha!!!
Tänk! Inte bara Theodor som duschar utan till och med hästarna.
Nåt sån tror jag rörde sig i hans lilla huvud :D:D
Ja sen upp till getterna vilket herr Thunberg INTE gilla så vi blev inte så värst långvariga där inte =)
Men han fick allt gå in till ninerna som han så fint säger.
 Men ville han klappa dem!?
ICKE han stog och tröck vid kanten och ville ha in mormor där i hörnan ist... Haha!

Sen hem till moderskeppet på mat och häng, passa på att smita hem en stund för att ta en dusch när Elvira ändå hade åkt iväg en stund och morfar och mormor kunde passa Theo.
Synd bara att jag inte passa på och bädda rent i sängen också, för då hade det vart svårslaget att somna rejält gott asså. Då det inte händer allt så ofta...


GUUUUD vad jag längtar till sommaren!!!! Jävlar asså!
Jag har en plan som bara SKA genomföras den bara måste det känner jag.
Tror jag skulle bli lite mer glad.... om inte jävligt lättad.

Ptjaaa så ska en flytta till större också.... snart. Det gillas!!! 





Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0