Tripp till CG



God kväll gott folk och annat löst slödder!


Måste bara säga en sak först!

ELVIRA HÅLLER PÅ OCH FÅ TAND NUMMER 2....!!!!!!
Yesbox vettni det tar sig det tar sig =)


Dagens proviantshopping bar av ut till CG faktiskt, händer inte allt för ofta så det passa sig bra idag. Rätt härligt att handla någon annanstans än på sitt jobb heeeeeela tiden =) Hitta massa smått och gott förutom maten.
Ny plånbok till mig eller jaaa ett etui om man ska vara korrekt.
Theodor fick med sig ett storpaket med hellikopter,brandbil,ambulans och en polisbil som om han inte redan har 158957 leksaker.
Ska ta mig en riktig koll på vad han har som ska användas och vad som kan kastas och vad som kanske kan ges bort ;o)
Eller säljas kanske...

Ja när jag går där mellan hyllorna möter jag helt allvarligt min dröm man. Jävlar asså!
Mörk, lång bra mycket längre än mig, ruffig, skäggig m. mustach, lite lagom med muskler, skinnpaj, jeans som sitter som ett smäck. FAN vilken heting. Och att vi stötte på varann fler gånger där under vår shoppingtur och fick ögonkontakt va då inte så fel!!!
En redig man!!
Jisses :D






<3 Glada barn vare här, mina fina ungar <3


Aaa just det när man fixar till Theo´s frippa så ser han ut så här...
Så jäkla cool!!




***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0