V.36 bara 4 veckor kvar sen så...



Finns vissa grejer man som förälder vill se eller INTE vill se eller uppleva när det kommer till sin/sina guldklimp/guldklimpar =)


Jag kan härmed bocka av att ungen har petat i hundbajs (igår under en promenad).
Trodde jag skulle dö av skratt för Theodor är lite så där att blir han smutsig om händerna så ska man torka/borsta av när han ber om det.
Och nu står jag där och skrattar för mig själv Theo drar väl lite på smilbanden fast det han igentiligen vill är att bli avtorkad NU!!
Tur är väl den att jag ALLTID har med hans väska med våtisar vart vi än är.
SÅ nu har ni fått reda på det =)



Nu i dagarna tänkte jag tvätta upp alla kläder till Elvira och börja smått med att fylla lite i hennes garderob så har man det gjort och slipper tänka på det.
Och tvillingvagnen hämtas på lördag så där har vi ytterligare en grej att bocka av =)
Har lite justeringar med mjukliften att fixa till men det är lätt gjort sen är det bara att vänta.
Får se hur länge Theodor vill sitta i vagn sen men det känns att efter det budet tjejen ville ha för vagnen så gör det inte mig något om lillkorven BARA vill sitta ett par månader till...
Inte så att det var en förmögenhet nästan lite skamligt lågt ville hon ha men hey jag är glad!


******






*
Det går trögt men jag jobbar på det...

*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0