Slår en tanke eller två....



When you need me, but do not want me, then I will stay. When you want me, but do not need me, then I have to go...





Suttit framför denna blogg nu i lite drygt 30 min, bitit mig i läppen som jag gör o försökt lägga fram allt jag vill ha sagt. MEN kan inte säga allt heller, är det inte meningen att man ska vara så ärlig o öppen som möjligt på dessa bloggar!? Men jag kan helt enkelt inte förmå mig att berätta ALLT här ändå...

Det som stör mig just nu är att det är "samma visa VARJE gång hela tiden" var är min spärr som stänger av!? Som inte får mig må på detta viset.  Det är ju okej efter 1 vecka/några dagars gång. Men så är vi där igen o allt fuckar sig igen för mig. FAN!  Inte för att jag går o tänker på det just då men det är ju de där dagarna efteråt...
Ska det vara så här!?
Men ändå kan jag inte sluta tänka på att jag kan trivas lite då o då, dubbbelmoral hejo hå!! Men ni hänger med på vad jag menar va!? 
Jag är ju inte nöjd med min tillvaro jämt o ständingt, alltid saknar vi något eller nån.... 
 
Blödigt jävlar...        
Fast igår var jag OTROLIGT nöjd med min tillvaro, Det känns jävligt skönt att det ordnat upp sig o att vi hänger igen...
Men de är vad jag o Evve har sagt hela tiden "Vi vänta in tiden o har väntat på dig så du inte skulle bli ensam"  när det väl gällde... ;o)
Nästan så att man måste plocka fram halloweenblåsorna igen o klä oss... =D




      
                      


    Fan äre inte dags för lite kärlek snart för helvete....!?
Give me some looooovín......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0