Va det värt det!?



Handlingar väger tyngre än ord för mig...

Du ska veta att det tog 8 år innan jag ens börja prata med en person som bara nämde ett par ord om min familj på ett jävligt fel sätt. Redan då visste jag att hon inte ens va värd min tid igen....

Så för att korta av de jag vill ha sagt är att när DU ens lämna stan i taxin så var det kört för dig i mina ögon...
O vet du va det va som avslöja dig!?
Tre små ord som fick mig på något sätt känna att nu bådar det INTE gott här asså och att du verkligen fick en chans att säga sanningen MEN valde att hålla inne på den gör mig ännu mer förbannad...

OCH din brist för RESPEKT o LOJALITET mot mig va tydligen miiiiiiiiltals långt borta i ditt satans primathuvve...



Så nu vet du vad du har o vänta dig, kanske hörs om 8 år mer eller mindre eller så...





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0