Ordspottar....


Det är värst vad livet kan förändras imellanåt asså om man tänker tillbaka i tiden, o då menar jag verkligen allt! Från familj, själva livet o vänner. Men det är inget jag går o ångrar hurvida vilka beslut jag tagit o så. O det kan jag känna att -Fan va bra.
Sen kan man ju undra lite då o då hur det skulle sett ut nu idag tex. Fast sånt skit kan man inte bry sig om för då skulle man ju inte funka som männska...
Så som sagt nu känns det jävligt najs o den som kan ändra på det är bara jag, om jag tillåter...

Aaa just det Fia... Kjellberg asså... Ja har en fråga som gnager mig lite då o då o jag vill ha svar. Så när du väl läser detta så måste jag få ditt mob nr på msn lr mail på face så ska jag plinga... =)

******

Annars då...
Småsvullna fötter har jag fått, kan ju inte påstå att det är det snyggaste jag sett kanske o shoppa vill jag göra som fan men inget o hurra för när man inte är sig själv i stl... Men va fan det kommer ju nåt fint av allt sen o efter det får man ju köpa sig något fint då...
På tal om når som kanske inte hör hit just nu... FAN va gratis grejjer man kan kamma hem här o där från sidor till bebisen sjukt asså...  =) Jävligt kul dock...!!

Nåt jag även är skiiiit gald över är att jag har bara gått upp ett par ynka kilo OCH att jag INTE vankar fram när jag går...
Det är ren lycka för mig.... =)








Prova att sova nu kanske!?












Kommentarer
Postat av: Sofia

mn msn är: [email protected] Vad är det för fråga.. Vad har ja gjort?? ler Hoppas Magen växer så det knakar.. Och vet du vad det är för kön ännu eller blir det en överaskning??



Kram på dig

2009-07-25 @ 11:57:26
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0