På en begäran...


På en begäran så bloggar jag lite, har gått o funderat på om vad jag kan tänkas skriva om nu. Har ju inte vart så djupa o inte så mycket saker som jag har funderat på o skriva om här. Mest mitt privata partyliv som jag lever till max var och varannan helg....
Inte för att jag klagar eller så och inte för att nån annan klagar eller så heller. Men som sagt denne person vill att jag tillängnar ett par ord till honom.
Så ptjaaa vad ska jag säga Niklas!?
* Intressant
* Mars
* Rötott
* Söt
* Trevlig
Finns ju massa o lägga till med detta var ett litet urval, nu har iaf nämt dig o så... =)
Får väl kanske skriva mer nån dag o så...


* Fikan idag va mycket trevlig, det va kul o ha dig här....*


Kans inte tiden gå fortare fan... Dels till början på Mars och sen sista veckan i Mars, då jävlar är det dags för båttur igen med LC på Tattoomässan... Ett par härliga dygn på en båt med bra musik,fylla och en jääääävla massa tatuerare....!!!
LÖÖÖÖÖV MY FUCKI´N LIFE.....!











Aaaa just det!!!  Harrys är min nya grej på lördagar... =)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Redan Lina har fan tjatat i över ett år:) vi ses i dimman på harrys då:) puss tina

2009-02-19 @ 18:46:25
Postat av: sofia

hej du har blivit utmanad på min blogg

2009-02-21 @ 23:36:19
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0