Lånad dator för en kväll = LYCKA...!!!









Nuså nu känns det på riktigt... =)
 Riktigt kul o handla alla grejjer o fixa med tapeter och allt som hör till...

Har min kära syster Malin här på besök i afton o det uppskattas, har allt tyckt det är lite ensamt på kvällarna...
Kanske ska skaffa en hobby!? Eller kvälls kurs av nåt slag...


Aaa just det igår skulle hämta min telefunk igår på telenor (vart inne på lagning 3 ggr) Så när jag står där o känner att GUD va skönt det ska bli o få tillbaka sin mobil igen... =)

Så säger killen :Du...att din telefon finns inte kvar...
Slutat tillverka den (Sony ericsson W910i) o det är ju inte gammal modell vi snackar om....

Nehe!? tänker jag... O va fan ska jag ringa med nu då???

Då säger han att... Du får en ny ist och den är den nyaste på marknaden och har bättre  kamera och massa andra finesser som din förre inte hade...

O JAAAAA!!! Jag får en sprillans ny juppynalle...=)
ATT jag bleb glad, SOM jag blev glad och OM jag blev glad....

TACK och bock telenor för en jäääävligt god service....  ;o)








Natti natt kötthuvven.....!!

 

Kommentarer
Postat av: malin

hahahhahah juppynalle.. det är fan bara pappa som säger så... hhaha juppynalle

2008-09-17 @ 00:38:27
URL: http://thunbergs.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är utmanad på min blogg gå in och läs.. :)

2008-09-22 @ 10:15:55
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0