Så äre......


Tomt  under helgerna men ändå skönt att tiden passerat, jag va bara glad för stunden som fanns då.... Så nu är det ett nytt kapitel och nya människor jag träffar och kommer träffa =)
Kanske va/är bäst iaf att man sluta höra av sig, synd bara att det krävdes 2 tabbar innan jag fattar... hehe MEN den som förstår mig rätt att det tar ett tag innan Lina fattar är ju ändå EVVE MIN ÄLSKADE Evve.... Jaaaaa läser du det här då är du en av de få jag älskar.... Så nu vet du det! Inget jag säger precis men du har och förstår att du är fan den BÄSTA asså,.....

Jaaa som vanlig så ska det festas i helgen, Tjäder killen fyller hela 29 år.... CON GRATZ fan...!!! Jätte fiiiin present får han osså.... =) Så det kommer nog bli kul....

Ne nu ska jag ut till köket till lill sis o hjälpa till med käket......


Men nu vet ni iaf att jag still going strong...!!






Over and out suckers!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym.

Välkommen tillbaka miss Lina :)

2008-10-16 @ 13:03:22
Postat av: Evve

naw, nu fick du mig tårögd

2008-10-23 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0