Sommaren är typ här...


Vill:

Hålla hand men bara nån gång ibland
Dricka massvis med öl. (Går ju att ordna nu med, men inte så som jag menar....)
Grilla i mängder
Bada
Sommar kväll med gänget vid nån sjö
Minigolf
Ha på mig kjol, men måste jobba lite på brännan först
Åka till Västervik... NU!
Åka till pappa....
Tatuera mig.... Igen =)
Pussas
Kramas
Uppleva partylivet nån annanstans
Åka på roadtripp


Vill hinna med o göra så mycket som möjligt bara måste hinna göra det...  Rädd för att vissa grejjer måste skjutas på bara... :-/  Fan...!

Så här ser MAJ månad ut i jobb....

* 8-12/5
* 14-23/5 som max får man jobba 11 dagar i rad på  Maxi... Fan det blir lite extra kosing ändå ;-) Och så jobben på HULTSFRED och PEACE AND LOVE...!!!! YEEEEEEEEEEEEAh....!
Men lite av "no life" dock så bara så ni vet det mina kära vänner, kanske inte kommer vara så anträffbar under dessa 10 dagar.. :-D Men va fan, kanske finns liiiiiiiten liten chans att ajg hittar på någe mer er ändå.. :-P Iaf de närmaste typ brudarna dårå ;-)





Ne nu ska jag börja göra mig redo för ett arbetspass....



Hare najs...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0