Grattis Tina...!!


Utgång i fredags o hade såååååå jäkla kul asså.. FAN va kul det var! Skulle mer än gärna dra tillbaka tiden igen asså... Synd bara att mitt armband inte hängde med hem, men kommer få tillbaka det ganska snart... =) Kom hem o somna runt halv 7 på morgonen.... Wooooopa!! :-D

Igår (söndag) var det Tinas dag, men jag, Evve och Fia fira bruttan i lördags med grillning och fylla ;-) Jag alla grillmästarinnan stod för grillningen... YEAH..! Fan de va sjukt kul för ferre Tina... Det ska du ha ett stort tack till... =) Sen drog vi till Platéns igen, o det va fan ingen dålig kväll det heller... Somna på Tinas soffa runt halv 5... Mådde som jag förtjänade när jag skulle hem till mig dagen därpå, full o dan ännu trampa jag ner till stan för o hämta min cykel och så hem för o gå på dop men palla verlkligen inte det så jag fick ligga hemma och sova som en gris ist... hehe

Och som vanligt hade jag min kära ägodel diggen med mig så det bliev allt lite kort här o där från lördagen iaf...... ;-)


Fia B-day girl..! Fia och Tina Jag dårå Killer eyes Evve =)

Tina Lakritzz shot! Tina Fia Babyhår AB =)


Svinigt det är... =)



Och så här ser värdinnan/födelsedags barnet ut när hó slår i tån... HAHAHA!!
 
Ajaj Tina va fan håller du på med!?


****************
Vill ha pengarna för Nalle Phu jobbet nu och för tattoobåten, jävla fakturer som ska ta sån tid!! Med de pengarna ska jag åka en sväng till ett ställe =) Hoppas att jag hinner få dem innan denna månad är slut bara....

****************







Snart ska jag ut i solen o glassa med älsklingen..... haha! Evve asså med andra ord! =)









Jag är en jäääääävligt god människa...!!!





Kommentarer
Postat av: ch

ha ha.. ser ut och låter som en underbar kväll.. och du är lika vacker som alltid ;P .. hälsa grattis från mej oxå..

2008-05-05 @ 19:45:02
URL: http://ch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0