UNDERBART...!!!!


Svett, glädje, trängsel, ögongodis, kramp i armen och skiiiiiiit bra låtar.................. UNDERBART :-)


Gick hem med en sovenir osså, inte illa pinkat asså....EN TRUMPINNE...! Lite stolt är jag allt! haha!




SONIC SYNDICATE






Ett litet urval av ALLA bilder jag tog igår... Fan kameran gick varm... haha!!!

Så jag säger då det, får du/ni chansen så dra på deras spelning ni kommer få en bra kväll garanterat... Hade sjukt kul igår. Tack Honken för en trevlig förfest. :-)



Och hela kvällen avslutatdes med att Tuffing åter igen ringde på kvällkvisten o ville prata lite... Snällt...! :-)

















Piss off heeeeeeeeeeeeej...!



Kommentarer
Postat av: ch

sluta ljug... jag vet att du köpt trumpinnen på en musikaffär och ritat dit band loggan själ.. jag bryr mej inte.. men jag tycker bara det är dumt att ljuga för sej själv.. ;P

2008-02-07 @ 14:21:57
URL: http://ch.webblogg.se
Postat av: Mig själv Lina

Du är bara avis CH.... :-P

2008-02-07 @ 23:48:50
Postat av: Elin

Ser jävligt najs ut :D jag höänger med på nästa spelning :P

2008-02-08 @ 12:07:09
URL: http://cherribomb.blogg.se
Postat av: ch

JAH jag är avis... jag vill oxå bli nypen i stjärten av dej.. nån SS trumpinne som du köpt på myrornas och klistrat på en bandlogga på vill jag inte ha!

2008-02-12 @ 23:08:21
URL: http://ch.webblogg.se
Postat av: Mig själv Lina...

Då du kommer till mig så ska jag allt se till att du blir lite nypt ;-)
DET ÄR INGEN FEJK TRUMPINNE....:P

2008-02-13 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0