Hoppla hejsan...


Helgen

Fredags: Fest hos Evve med Tjäder och Simon sen bar det av till Platéns för en hel del bärs och dans... =)
Sen drog jag själv ut på landet till Skrukeby i taxi.... Hela 534 kr blev det dock inte jag som betala, antar väl att
det får kosta vad det vill om man vill ha ut mig ut på landet...
Mys
Öl
Ett genomtänkt snack som kanske behövdes.... Vad vet jag!?

Lördag:
Mådde som jag förtjäna, va så bakis så.... Uscha!! In till stan runt ett snåret; pizza och en 2 liters Fanta och sen
sängen va vad som gällde för min del....

Söndag: 08.00 till Norpan för o riva 3 hela jävla scener.... Fy fan asså... Men som sagt det är ju jävligt kul det här så det är
bara o köra på liksom... =) Sen hem runt 17.00 tiden för o sen slappa....




Hela EN vecka kvar tills det bär av för flytt.... VAD jag har längtat tills denna dag....
Det kommer bli så bra och denna gång ska det bara vara mitt mitt mitt mitt.....!! Tills ptjaaa det lär märkas....





Nääää nu ger jag upp... Slappa lite innan jag ska ner på stan o dra en bira med Cissi och Evve... =)










Hämden kommer bli ljuv JÄVLIGT ljuv.... Vänta bara snart så....!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0