Slut....


Ne nu är sista timman slagen, jag går omkring och bara är arg och förbannad. Du har fått många hintar nu vid det här laget men är du så otroligt trög så är det nog menat att du inte förtjänar mig...
Jag drar här med nu vidare... Det va kul o känna dig och de va relativt kul i ditt sällskap men nu får det fan vara nog....
Jag vill vara glad och det är jag inte nu....

**************


Saker som är nära och som kommer...

- 25/4 Gaddning
- 26/4 Tattoomässa
- 4/5 Tina 23 år
- 12-14/6 Hultsfred
- 25-28/6 Peace and love festivalen i Borlänge om det vill sig väl... =)
Fan borde klämma in nånstans att åka till min farsa och även dra till Västervik osså.... Snälla ge mig mer extra dagar på året....
jobbar jag inte röven av mig så har jag alltid nästan iaf någe annat planerat. Skulle ju dragit till en nu i Maj men kan inte det då Tina ska firas vilket jag totalt hade glömt bort så läser du detta Boman så är ja lessen men får tat nån annan gång... Sorry darling.... :-(
Men du överlever jue eller hur!? :-D

************



image86









I really neeeed som real lovi´n....



Kommentarer
Postat av: malin

usch vilka läbbiga bilder du får tag i:)

have a nice lördag=)

2008-04-19 @ 18:35:12
URL: http://thunbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0