NY tattuerad.... Yeah...!



Skulle ju inte gjort den förns på fredag men svängde in idag hos MAX tattoo o kolla om skissen var klar, som tur var så hade killen som Max skulle gaddat inte dykt upp så jag fick hans tid ist så det va bara o glida lite ute i 20 min så han fick förbereda sina grejjer och så var det igång... =)
JÄVLAR vad jag saknat det... Så nu sitter jag här ny gaddad och bara myser.... hehe

Kommer lägga upp bilder på den nya och skissen så fort den är färdigläkt så får ni se hur bra Max är asså.... OTROLIGT...!!!
Bra skit till hundra asså... =)



More to come säger jag bara, finns inget slut på det.... ;-)


Annars äre jobb som scen byggare imorrn för Nalle Phu shit här i Cloetta Center som gäller. Sen får vi se...




image98
Bilden har inget med mig o göra....

















INGEN äger mig, INGEN kommer att äga mig.... Men vill du ha mig så får du fan se till och visa det också....























Kommentarer
Postat av: ch

fan va nice läckerbit.. ser fram emot att få se bilder på den..

2008-04-24 @ 01:34:16
URL: http://ch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0