Efterlängtade B-day pics.. ;-)


Ja de som känner mig vet vid det här laget att saker som tex kort o så kan ta sin lilla tid =)
Annars äre inga problem med annat som ska göras... haha!
BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG FO FÄÄÄÄN...!

Födelsedagen firades med Tina,Evve och Fia som jag har nämt tidigare...

 
B-day girl....!     Pet i näsan                Tina                       Fia            Evve med "kit kat"


     
Den där klänningen         Le för fan!                    Najs asså...        Mooooongoooo!
är visst ett tält på bild.
Haha!!!


Bästa!!!




Ett litet urval av de bilder som togs, filmades ett par tillfällen också men för o hålla mitt goda rykte så bra som det är så håller jag filmerna för mig själv o skiter i o lägga upp dem här... Kanske kommer en dag då jag lärt mig o centurera en del... haha! =)


Wiiioo nu är det BARA 3 hela dagar kvar sen har jag prytt min kropp med ännu ett fint konstverk... FAN va snyggt det kommer bli... =) Finns inget finare än gaddningar asså...
Annars så ska det jobbas med Evve på Nalle Phus´s jippo här i Cloetta Center på fredag och på söndag så det ska bli skoj...








Inget mer på hjärtat nu för tillfället... kanske kommer mer sen...




Valla balla lingon fralla....!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0