Hynda...

Träffa på en person idag som fick mig o må så illa som det bara går. Och när man väl stod där med denne person framför sig som man inte känner igen längre och som är så äcklig så vet man nästan inte vart man ska ta vägen. Snäll som jag är så stod jag kvar utan o avslöja för mycket om vad som hänt i mitt liv den senaste tiden och lät henne babbla på om henne själv, vilket inte var en stor nyhet att hon skulle göra men ändå. Kan ärligt talat säga att hennes ord bara drog förbi mina öron som nån vind pust minns inte vad hon sa lr nåt.
För övrigt har jag jul shoppat lite, men hitta dock inget o ha på mig på juldan lr på nyår... Lite smått panik, men det rer sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0