2 Mars 2011



Har vissa grejer som jag skulle vilja att Theodor ska ha som kommer införskaffas lite pö om pö.
Något jag känner att det var dags för va (enligt mitt tycke) den obligatoriska
TrippTrapp stolen STOKKE


Vid varmare väder ska den slipas och målas om och få ett skit coolt tryck av något slag =)




Och för någon vecka sen tyckte Robban att han skulle testa hur många nappar Theodor fixa

****



Det är bra nu men jag vill mer skulle helst vilja visa dig hur mycket jag vill och hur bra det skulle bli och hur fint ALLT skulle bli tamme tusan...
Har gått igenom det i huvudet om och om och om igen just för att det ska vara felfritt. PERFEKT!
Mycket som väntas och bra ska det bara bli, det förtjänar vi tycker jag...
Gör om, gör rätt


****



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0