Midsommar 2011



Firades ute hos Max (MAXTATTOO), Åsa, Odd och Tuva OCH lille söta Ossian... 
Mycket trevligt vill jag lova det där med sillbricka växer mer och mer i smaken för min del varje år. Håller väl på och bli jätte vuxen :D
De små käka det säkra kortet korv med bröd inget äckligt där inte...
Sen blev det lite kubb, jag själv va INTE i den formen jag bruka vara gick rätt kasst asså. Robban däremot va något av en kung i kubb, bra spelat! =)
Jaaa tiden rann iväg skit fort, ungarna missa sin sovstund och Elvira som som en gris mest hela tiden =) Vi drog oss straxt efter tårtfikat (och tårtan jag slavat med uppskattades mycket) BRA! säger jag för den va redigt go och kommer nog göra om den, fast inte på ett bra tag...

Ni får 3 bilder

   






Notis: Ska försöka bättra mig Maria =)



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha Låter bra!:)

2011-06-25 @ 14:14:32
Postat av: Älin

Hälsa från mig att Robert ska köpa ett par eller två sommarskor till stackars Mira.. Jisses liksom!

2011-06-26 @ 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0