10 April och det är MIN dag....!!



Dagen börja perfekt, inget gnäll under natten från Theodors håll OCH han gav sin "gamla"
 (nu idag 26 år) mamma sovmorgon. Jag vakna till och med med före korven vilket INTE är vanligt. =)
Så i med lite frulle och så var städandet igång redan vid 08 hugget och har nu hållt på och fått allt klart.
För kl 15 vankas det kalas bjussa på lite smörgåstårta...



Kommer lite mer update senare idag förmodligen...












Uppdatering!

Smörgåstårtan satt som ett smäck i kaggen, FÄÄÄN va gott det var skulle lätt kunna käka det 4ggr om inte mer i veckan.. =)
I presentväg fick jag pengar,blommor och ett värdebevis från Robban på ett par skor från märket
IRON FIST

Men jag har ett problem jag har ögonen på minst MINST 10 par och får välja ETT par så nu jäklar ska jag sitta ner och jämnföra och försöka så de kan passa till alla klänningar i 50-tals garderoben =)
Kan ju givetvis också ha dem till ett par jeans och nån enkel tischa eller topp nån varm sommarkväll...
Uuuuuh är så glad så glad!! TACK snälla rara söta Robert för presenten... =)



De i mitten (Ruff rider Platform) är jag liiiite sugen på...




Imorgon om allt går som det ska så ska jag äntligen få köpa och hämta hem
den där syskonvagnen.. ÄNTLIGEN!
OCH så är det playdate med Ankan och Aimee och Tina och Lea och kanske Fia med hennes Tuwa...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0