18/11 Ord



Den andre får bättra sig med dittan och dattan och får stöttning i det hela. Men det är andra bullar när en själv gör fel som man inte själv har insett att det har skett...
Alla gånger är det inte ens en själv som "ser" felet utan att någon får påpeka eller ta upp en diskussion.
Det ska inte vara så att den ena får chansen att bättra sig och den andre får inget alls inte ens lite bakläxa...
Den ena går liksom och "ser" detta utan och ens berätta om det heller för den delen. Utan den andre får det som ett slag i nyllet och då är det tack och hej, tack för den här tiden...
Är det inte lite knas då!?

Det finns folk som har MYCKET större problem och löser det fan så mycket bättre....
Lustigt!?


En sak är säker jag ska ALDRIG mer planera/drömma i mitt huvud om framtiden med någon kille så länge jag lever.
Sen sa min underbara vän en sak eller rättare sagt en teori som vi väntar spänt på för att se om det kommer hända vore såååå jävla äckligt och pinsamt då det inte har pratats gott om henne (och då är det inte vännen jag pratar om)...

Är det blottandet av mitt inre du vill ha då kan du ju sätta dig ner och läsa ett och annat inlägg här inte mycket men det är iaf något... IDIOT!


Jävla tur att jag är som jag är OCH att det kommer lite grejer som är att se fram emot!





Laters....!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0