Ord




Ord, ord det är min grej för det mesta inte mycket för att prata om saker och ting, "nära in på" frågor.
Tror det är något som märks redan från första stund det kommer på tal.

Glad är jag inte men jag är det för det är så jag skjuter/gömmer mig bakom när jag inte är en sån person som vill ta snacket precis.
Dessutom måste jag vara den bästa, gladaste personen för den mest underbara lilla pojk jag känner. Min välskapta jätte fina son.
Är inte jag glad kan jag inte vara den bästa mamma någonsin som jag vill vara för det är bara han och jag i dagsläget igen. 
Vart så förut och jag har klarat det men att gå tillbaka till det är lite små tufft.

Stillestånd återkommer...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0